donnay.nl- Logo - Beoordelingen

donnay.nl

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden473 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Donnay is een van de weinige merken, die grote maten verkoopt. De pasvorm is voor mijn zoon perfect. En de bestellingen worden altijd heel vlot geleverd. Wij zijn tevreden!

10 mei 2024
Ik ontving een XL maat terwijl ik XXL besteld had. Zeer irritant dat ik geen retourlabel kon downloaden. Vreemd dat men aanneemt dat iedereen een printer heeft om het retourlabel te printen. Dat is toch niet van deze tijd?

Beoordelingen voor donnay.nl

11 sep 2024

Goede en snelle service

Duopack joggingsbroeken besteld waarvan bij 1 kleur het touwtje korter was waardoor deze in de broek schiet. Dit merkte ik pas bij het dragen. Boven verwachting netjes & snel opgelost! Daarnaast ook snelle levering en broeken zitten lekker. Beschadigen wel wat snel tussen de benen door de wrijving.
13 sep 2024
Hi Carmen, Fijn om te horen dat we het voor je hebben kunnen oplossen. Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
4 sep 2024

Goede producten en snelle verzending

Via andere partij eerste short van dit merk gekocht en na slijtage rechtstreeks nu bij hen besteld en helemaal dik in orde. Fijne shorts en fijne joggingbroek. Prijs en kwaliteit prima.
5 sep 2024
Hi, Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze shorts. Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
Mijn eerste bestelling was een succes. Was weliswaar een test bestelling en heeft mij goed bevallen. Goed kwaliteit. Goede prijzen. Goede service en info. Snelle levering.TOP.
Antwoord van donnay.nl
Hi, Fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland

Tevreden klant

Vlotte en correcte levering. Goede producten voor een scherpe prijs. Heb al veel verschillende items gekocht bij Donnay
16 sep 2024
Snelle afhandeling van de bestelling. De producten waren goed verpakt en op de afgesproken tijd bezorgd.
17 sep 2024
15 sep 2024
Snelle levering, gekregen wat besteld was. Netjes verpakt 👍🏼
Hi, Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
13 sep 2024
goede spullen en word altijd op tijd geleverd.
4 sep 2024
Snelle service goed produkt alleen de kleur van grijs is in het echt donkerder dan op het plaatje
5 sep 2024
Hallo, Bedankt je feedback en mooie beoordeling. Wij gaan kijken of we de foto van de donkergrijze broek kunnen aanpassen. Groet, Team Donnay Nederland
8 sep 2024

vlotte bezorging

de gekozen artikelen werden vlot bezorgd en de indicatie voor de maten van de kleding was goed.
10 sep 2024
Hi, Fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
11 sep 2024
Prima kwaliteit, goede maatvoering (ruim), snelle levering en goede communicatie.
Hi, Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
20 sep 2024
Echt heerlijke polo's. Ademen goed en tegen een nette prijs en mooie kleuren
Antwoord van donnay.nl
Geweldig bedrijf vandaag besteld morgen in huis . Daar kan je vanop aan.
Antwoord van donnay.nl
Snelle levering en prima producten! Ik zal zeker opnieuw bestellen.
Antwoord van donnay.nl
Alles werdt supersnel geleverd en goede producten. Past als gegoten.
RF
R.F. F.
Den Helder

Geweldig

Een goed overzichtelijke site,en makkelijk te bestellen artikellen
17 sep 2024
Keurig op tijd geleverd en alle,s paste zo als besteld was👍
19 sep 2024
De jogging broeken is een echte aanrader zijn prachtig
4 sep 2024
Prima webshop met goede producten, prijzen en procedure.
18 sep 2024
de prijs was uitstekend!!!! en snelle bezorging ook.
19 sep 2024
erg tevreden over snelle verzending en mooie vesten